جمعه, 03 آذر 1396
موقعیت شما ---> صفحه اصلی ==> آرشیو اخبار ==> 25 برنامه شرکت مخابرات در سال 94 اعلام شد

منوی اصلی

تلفن همراه
مناقصه ها و مزایده ها
آرشیو اخبار
آمار و اطلاعات
گالری تصاویر
مرکز دانلود
لینکهای مرتبط
آخرین وضعیت سهام مخابرات
نظام پیشنهادها
پست الکترونیک
نقشه سایت
نسخه RSS

25 برنامه شرکت مخابرات در سال 94 اعلام شد

چاپ

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، در راستای پیشرفت و سرآمدی شرکت مخابرات در عرصه های مختلف، ارتقای بهره وری،دستیابی به سودآوری پایدار،کسب سهم بازار افزونتر و رسیدن به شاخص های مقبول در کیفیت خدمات رسانی محور فعالیت های مخابرات را در قالب هفت حوزه تمرکز اعلام کرد. 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس ابراهیمی، سرفصل رویکردهای راهبردی و کلان سال 1394 شرکت مخابرات را ، به منظور همسو کردن و سرعت بخشی به کوشش ها و فعالیت های شرکت های تابع ، در مجموع با 25 برنامه به مدیران عامل شرکت های مخابرات استانی چنین ابلاغ کرد :

"رشد و سود آوری پایدار" که شامل بخش های رشد درآمد و بهره وری دارایی ها، مدیریت مناسب نقدینگی و منابع مالی، مدیریت بهینه هزینه های جاری و سرمایه ای و کسب درآمد از طریق حوزه های جدیدکسب وکار است.

"همکاری راهبردی با ذینفعان کلیدی"
که شامل تعامل و همکاری با نهادهای بالادستی ، مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سایر ذینفعان کلیدی، همکاری تجاری و فنی با شرکت های فعال در حوزه ICT می باشد.

"ارائه خدمات نوآورانه وباکیفیت به مشتریان"، شامل موارد حفظ و توسعه بازار مشتریان بنگاهی و مشتریان با ارزش بالا، توسعه خدمات جدید و با کیفیت براساس نیاز بازار به ویژه مشتریان جوان، توسعه رویکرد تجاری مشتری مداری و ترویج برند شرکت مخابرات ایران و شرکت های گروه.

"هم افزایی ثابت وسیار" که مشتمل بر ارائه خدمات مبتنی بر بسته محصولات ثابت ، سیار و همگرا،هم افزایی در بازاریابی، فروش و خدمات پشتیبانی ثابت و سیار، ایجاد IT و شبکه همگرای ثابت و سیار است.

"چابک سازی سازمان" شامل موارد بهینه سازی فرآیندها و عملیات مالی، اداری، پشتیبانی و تدارکاتی، پیاده سازی مدل عملیاتی و حاکمیتی شرکت، پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت فراگیر و پیاده سازی سیستم ارزیابی و مدیریت عملکرد راهبردی.

"تعالی عملکرد در IT وشبکه" با بخش های توسعه فناوری اطلاعات یکپارچه در سطح گروه ، بهینه سازی شبکه های دسترسی با رویکرد FTTX،پیشرو بودن در کیفیت پشتیبانی و خدمات شبکه و استفاده از تکنولوژی های نوین IT و شبکه.

"حفظ و توسعه منابع انسانی" که شامل موارد توجه به نیروی انسانی شایسته و ارتباط سیستم پرداخت با عملکرد کارکنان، تعالی در فرهنگ سازمانی با رویکرد مشتری محور، توسعه دانش، آگاهی و مهارت کارکنان و ارتقاء انگیزه و ترسیم آینده مطلوب برای کارکنان است.

 
ما 131 مهمان آنلاین داریم

آمار بازدید کنندگان

mod_vvisit_counterامروز246
mod_vvisit_counterدیروز2883
mod_vvisit_counterکل بازدیدها5746563

 

فیش حقوقی

ذکرروزهای هفته

دعای روزجمعه : اللهم صلي علي محمد وآل محمد وعجل فرجهم
تماس با مدیرعامل
تماس با اداره بازرسی
تماس با اداره روابط عمومی
فرم رضایت ارباب رجوع
فرم طرح تکریم

پیوندهای مهم

پايگاه دفتر مقام معظم رهبري
رياست جمهوري
پورتال ايران

آمار سایت

اعضا : 416
محتوا : 1796
لینک وب ها : 63

آدرس :زنجان - جاده گاوازنگ -مجتمع ادارات - شرکت مخابرات ایران-منطقه زنجان   کدپستی:4513733581 دورنگار 33443535-024  پست الکترونیکی:dabirkhaneh@tcz.ir

      

کلیه حقوق مادی و معنوی نزد وب سایت پورتال شرکت مخابرات منطقه زنجان محفوظ میباشد.
Powered by : Joomla Developed by :Rose Andishe Hooshmand eng.Co