سه شنبه, 30 آبان 1396
موقعیت شما ---> صفحه اصلی ==> آرشیو اخبار ==> در پنجمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی؛ روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، تندیس زرین و نشان ویژه دریافت کرد

منوی اصلی

تلفن همراه
مناقصه ها و مزایده ها
آرشیو اخبار
آمار و اطلاعات
گالری تصاویر
مرکز دانلود
لینکهای مرتبط
آخرین وضعیت سهام مخابرات
نظام پیشنهادها
پست الکترونیک
نقشه سایت
نسخه RSS

در پنجمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی؛ روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، تندیس زرین و نشان ویژه دریافت کرد

چاپ

در پنجمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی، روابط عمومی شرکت مخابرات ایران به‌عنوان یکی از سرآمدان عرصه روابط عمومی سر آمد در کشور، موفق به دریافت تندیس زرین و نشان ویژه شد.

در این مراسم که با حضور تعدادی از مسئولان فرهنگی و جمعی از پیشکسوتان واستادان دانشگاه ، علوم ارتباطات در مرکز اسناد و کتابخانه ملی برگزار شد، برترین‌ها و برگزیدگان سرآمد روابط عمومی در پنج حوزه سرآمدان، برگزیدگان نشان تعالی، روابط عمومی‌های متعهد به سرآمدی، مدیران تعالی گرارتباطی و نشان حمایت و اهتمام به سرآمدی ، معرفی شدند.

براین اساس، دکتر داوود زارعیان، مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، در بخش سرآمدان روابط عمومی، به عنوان برگزیده سرآمد روابط عمومی معرفی شد و با دریافت تندیس زرین 6 ستاره و نشان ویژه، مورد تقدیر قرار گرفت.

بارت دی وریس، رئیس انجمن بینالمللی روابط عمومی (IPRA)، با ارسال پیامی برای این مراسم، از اقدام فعالان روابط عمومی کشور در انتخاب روابط عمومیهای سرآمد تقدیر و مدل ارتباطی دوسویه همسنگ را به عنوان یک نقشه راه برای ارتباطات استراتژیک و بستر رسیدن به سرآمدی مطرح کرد.

آیین معرفی روابط عمومی سر آمد ، با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان ملی استاندارد و موسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان برگزار شد و در آن، روابط عمومیهای برتر كشور بر اساس مدل تعالی EFQM ارزیابی و در سه سطح زرين (كسب حداقل ۷۰۰ امتياز)، سيمين (كسب امتیاز بین ۶۵۱ تا ۷۰۰) و بلورين (كسب امتیاز بین ۵۵۰ تا ۶۵۰) معرفی شدند.

پس از اعلام بیانیه هیئت داوران، در ارزيابیهای صورت گرفته علاوه بر روابط عمومی شرکت مخابرات ایران ، روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار و شرکت مخابرات تهران نیز امتيازات لازم را كسب كرده بودند و ضمن معرفی به عنوان روابط عمومی سرآمد تنديس زرين و نشان تعالي دريافت كرد.

هوشمند سفيدی، دبير کل پنجمین دوره آيين تقدير از سرآمدان روابط عمومی، در اين مراسم با بیان اینکه ظرفیت فعلی روابط عمومیها پاسخگوی نیاز کشور نیست، بر استفاده روابط عمومیها از الگوی روابط عمومی سرآمد تاکید کرد و آن را الگویی متوازن دانست که میتواند همه جوانب عملکردی و ساختاری ارتباطی را در سازمان مدیریت کند.

مدل تعالي سازمانی EFQM يك استاندارد اروپايی است كه به عنوان ابزاری قوی برای سنجش ميزان استقرار سيستمها در سازمانهای مختلف بهكار می‌رود.

 
ما 134 مهمان آنلاین داریم

آمار بازدید کنندگان

mod_vvisit_counterامروز755
mod_vvisit_counterدیروز2871
mod_vvisit_counterکل بازدیدها5738091

 

فیش حقوقی

ذکرروزهای هفته

دعای روزسه شنبه : یا ارحم الراحمین
تماس با مدیرعامل
تماس با اداره بازرسی
تماس با اداره روابط عمومی
فرم رضایت ارباب رجوع
فرم طرح تکریم

پیوندهای مهم

پايگاه دفتر مقام معظم رهبري
رياست جمهوري
پورتال ايران

آمار سایت

اعضا : 416
محتوا : 1796
لینک وب ها : 63

آدرس :زنجان - جاده گاوازنگ -مجتمع ادارات - شرکت مخابرات ایران-منطقه زنجان   کدپستی:4513733581 دورنگار 33443535-024  پست الکترونیکی:dabirkhaneh@tcz.ir

      

کلیه حقوق مادی و معنوی نزد وب سایت پورتال شرکت مخابرات منطقه زنجان محفوظ میباشد.
Powered by : Joomla Developed by :Rose Andishe Hooshmand eng.Co