یکشنبه, 03 بهمن 1395
موقعیت شما ---> صفحه اصلی ==> آرشیو اخبار ==> مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: همه چیز از مشتری شروع و به مشتری ختم می شود

منوی اصلی

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: همه چیز از مشتری شروع و به مشتری ختم می شود

چاپ

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه همه چیز از مشتری شروع و به مشتری ختم می شود، اعلام کرد: شرط ادامه فعالیت وترقی ما در صنعت مخابرات کشور، حفظ مشتری وکسب درآمد از راه مشتری مداری است .

 

دکتر سرائیان در  نشست صمیمی با کارکنان رسمی ، بازنشسته و نیروهای پیمانکاری که درسالن بعثت کرمانشاه برگزار شد، اعلام کرد: درمدت شش ماه که از مسئولیت تیم جدید مخابرات ایران می گذرد ، تلاش کردیم نشست ها وجلسات منظمی را برگزار وبه دنبال تحولات عمیقی در مخابرات ایران هستیم.


وی رقابتی شدن فضای مخابراتی کشور را دلیل تحولات اخیر مخابرات ایران اعلام کرد و تصریح نمود: اگر میخواهیم در این فضای رقابتی ازرقبا عقب نمانده و مشتری را جذب و حفظ کنیم ناچار به ایجاد تغییرات و تحولات اساسی هستیم .


دکتر سرائیان ادارات بازاریابی و امور مشتریان را تنها متولیان امر مشتری مداری وبازاریابی ندانست و گفت: تک تک کارکنان مخابرات وخانواده های آنها باید درحکم سفیر شرکت مخابرات باشند و با استفاده از امکانات ومحصولات مخابرات ایران و همراه اول و تشویق اطرافیان به استفاده از آن در زمینه جذب مشتری فعالیت بیشتری داشته باشند.


مدیرعامل مخابرات ایران یک پوست اندازی اساسی را جهت تحول لازم دانست و گفت: نمی توان با برنامه ها و نقشه های گذشته در فضای چند رقابتی و پرتلاطم بازار فعالیت کرد وانتظار موفقیت داشت .

 

دکترسرائیان با بیان اینکه 85% ترافیک دیتا درمحیط های ثابت است اعلام کرد:  اگر ما زیرساخت خوبی داشته باشیم می توانیم از این فضا استفاده کنیم و باجذب مشتری بیشتر شرکت موفق تری در صنعت مخابراتی کشور باشیم.


وی IT را مسئله مهم دیگری دانست که موفقیت شرکت مخابرات به شدت به آن وابسته است و ازتمامی کارکنان خواست در هر زمینه ای که فعالیت میکنند خود را به دانش تخصصی IT مجهز کنند.

وی نیاز به کارکنانی که به دنبال یادگرفتن هستند ودر کارشان خلاقیت و نو آوری دارند را از خواسته های شرکت مخابرات دانست و اعلام کرد: کارکنانی که دارای تلاش بیشتر و خلاقیت بالاتری هستند قطعا ازجایگاه بهتری در شرکت مخابرات بر خوردار می شوند .


دکتر سرائیان سه سرمایه منحصر به فرد شرکت مخابرات ایران را سهامداران ،کارکنان و مشتریان دانست و اعلام کرد: در برنامه تحول توجه و تاکید بسیاری بر این سه سرمایه شده و ما برای پیشرفت در صنعت مخابراتی باید به این سه سرمایه توجه بیشتری کنیم .

وی  درپایان ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی کارکنان ابراز امیدواری کرد , با تلاش شبانه روزی و ایجاد تحولات تا سال 1400 ، شرکت مخابرات ایران نه تنها جایگاه کنونی خود را حفظ کرده بلکه باید برند اول مخابرات کشور بمانیم  امری که تنهابا تغییر وتحولات اساسی و تلاش کوشش خانواده بزرگ مخابرات میسر می گردد.

 
ما 18 مهمان آنلاین داریم

آمار بازدید کنندگان

mod_vvisit_counterامروز2181
mod_vvisit_counterدیروز3437
mod_vvisit_counterکل بازدیدها5123272

 

فیش حقوقی

ذکرروزهای هفته

دعای روزیکشنبه: یا ذوالجلال والاکرام
تماس با مدیرعامل
تماس با اداره بازرسی
تماس با اداره روابط عمومی
فرم رضایت ارباب رجوع
فرم طرح تکریم

پیوندهای مهم

پايگاه دفتر مقام معظم رهبري
رياست جمهوري
پورتال مردم
پورتال ايران

آمار سایت

اعضا : 416
محتوا : 1650
لینک وب ها : 63

آدرس :زنجان - جاده گاوازنگ -مجتمع ادارات - شرکت مخابرات ایران-منطقه زنجان   کدپستی:4513733581 دورنگار 33443535-024  پست الکترونیکی:dabirkhaneh@tcz.ir

      

کلیه حقوق مادی و معنوی نزد وب سایت پورتال شرکت مخابرات منطقه زنجان محفوظ میباشد.
Powered by : Joomla Developed by :Rose Andishe Hooshmand eng.Co