پنجشنبه, 30 شهریور 1396
موقعیت شما ---> صفحه اصلی ==> آرشیو اخبار ==> مهندس بیدخام عنوان کرد: تمرکز مدیریت برند و تبلیغات در روابط عمومی شرکت مخابرات ایران

منوی اصلی

تلفن همراه
مناقصه ها و مزایده ها
آرشیو اخبار
آمار و اطلاعات
گالری تصاویر
مرکز دانلود
لینکهای مرتبط
آخرین وضعیت سهام مخابرات
نظام پیشنهادها
پست الکترونیک
نقشه سایت
نسخه RSS

مهندس بیدخام عنوان کرد: تمرکز مدیریت برند و تبلیغات در روابط عمومی شرکت مخابرات ایران

چاپ

سخنگوی شرکت مخابرات ایران با تشریح نقش متمایز روابط عمومی با دیدگاه تجاری در سازمان گفت: «روابط عمومی شرکت نقش تاثیرگذاری در ساخت، حفظ و صیانت از شهرت برند، ایفا می کند.»

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس محمدرضا بیدخام ضمن اعلام مطلب فوق افزود: «روابط عمومی و امور تجاری مانند دو خط موازی و در راستای اهداف شرکت هستند، به این معنا که که از یک سو، حوزه تجاری محتوای خاص یک سرویس یا محصول را ارائه کرده و از سوی دیگر روابط عمومی با توجه به نوع هدف، کانال انتقال پیام و مخاطبان مرتبط با آن را مهیا و فراهم می‌سازد و به این صورت، روابط عمومی با دیدگاه تجاری کلید می‌خورد.»

مهندس بیدخام با تشریح اهمیت روابط عمومی با دیدگاه تجاری، اظهار داشت: «روابط عمومی با دیدگاه تجاری می‌کوشد تا از خواست مشتری و مخاطبان شرکت مطلع شود، اطلاعات دریافتی خود را منطبق بر سلیقه مشتری سازد و با شیوه های توسعه ارتباطات انسانی و ایجاد حس اعتماد متقابل در مخاطب، نظر او را به شرکت جلب کند.»

وی در ادامه خاطرنشان کرد: «شناسایی نیاز مخاطبین، تحقیقات بازار، تبلیغات، پاسخ‌گویی به مشتریان و توجه به حوزه برند و توسعه و ارزش‌گذاری بر آن از موارد کلیدی مشتری محور بودن شرکت است که روابط عمومی با دیدگاه تجاری، تمرکز خاصی بر آن ها دارد.»

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، فعالیت‌های مربوط به «مدیریت برند» را نیز حاصل فعالیت‌های دوسویه امور تجاری و روابط عمومی عنوان کرد و افزود: «اگر برند را ارزش اجتماعی یک سرویس و یا یک محصول در نظر بگیریم که در نتیجه شهرت، اعتبار و کیفیت را به همراه می‌آورد؛ بنابراین حفظ این شهرت یک فرایند پیچیده است که روابط عمومی می‌تواند نقش تاثیرگذاری در ساخت، حفظ و صیانت از شهرت برند، داشته باشد.»


مهندس بیدخام همچنین تصریح کرد: «روابط عمومی به عنوان یک نهاد راهبردی نقش کلیدی در شکل‌گیری، تدوین و بازطراحی یک برند دارد؛ به نحوی که تصویر سازمان در اذهان افکار عمومی و ارزیابی خدمات در میان مشتریان حاصل فعالیت بنیادی روابط عمومی در تدوین هویت بصری برند شرکت مخابرات ایران است.»

 
ما 46 مهمان آنلاین داریم

آمار بازدید کنندگان

mod_vvisit_counterامروز1090
mod_vvisit_counterدیروز5488
mod_vvisit_counterکل بازدیدها5570737

 

فیش حقوقی

ذکرروزهای هفته

دعای روزپنج شنبه : لا اله الا الله الملک الحق المبین
تماس با مدیرعامل
تماس با اداره بازرسی
تماس با اداره روابط عمومی
فرم رضایت ارباب رجوع
فرم طرح تکریم

پیوندهای مهم

پايگاه دفتر مقام معظم رهبري
رياست جمهوري
پورتال ايران

آمار سایت

اعضا : 416
محتوا : 1772
لینک وب ها : 63

آدرس :زنجان - جاده گاوازنگ -مجتمع ادارات - شرکت مخابرات ایران-منطقه زنجان   کدپستی:4513733581 دورنگار 33443535-024  پست الکترونیکی:dabirkhaneh@tcz.ir

      

کلیه حقوق مادی و معنوی نزد وب سایت پورتال شرکت مخابرات منطقه زنجان محفوظ میباشد.
Powered by : Joomla Developed by :Rose Andishe Hooshmand eng.Co