جمعه, 01 بهمن 1395
فرم ارزیابی رضایت مشتریان
جنسیت (*)

ورودي غلط
سن

ورودي غلط
شغل

ورودي غلط
میزان تحصیلات

ورودي غلط
از کدام یک از خدمات ارائه شده توسط مخابرات استفاده می نمائید؟

ورودي غلط

---- شاخص های ارزیابی ---

نحوه ارائه خدمات مورد تقاضای خود را چگونه ارزیابی می کنید (*)

ورودي غلط
میزان تسلط پرسنل در انجام کار(سرعت و دقت) در چه سطحی می باشد (*)

ورودي غلط
درصورت نیاز به راهنمایی،برخورد کارکنان را چگونه ارزیابی میکنید (*)

ورودي غلط
مدت زمان رسیدگی به درخواستهای خود را چگونه ارزیابی می کنید (*)

ورودي غلط
وضعیت اطلاع رسانی(راهنمایی کارکنان - تابلوهای راهنما و ...) را چگونه ارزیابی می کنید (*)

ورودي غلط
به نظر شما فضا و امکانات تخصیص داده شده (صندلی، سیستم گرمایش و سرمایش و ...) در چه سطحی است (*)

ورودي غلط
وضعیت نظم و انظباط کارکنان و میزان دسترسی به مسئولین در محل کار را چگونه می بینید (*)

ورودي غلط
با توجه به خدمات ارائه شده، شرکت مخابرات در چه سطحی توانسته رضایت و انتظار شما را برآورده کند (*)

ورودي غلط
خدمات ارائه شده تا چه میزان با زمان بندی تعیین شده مطابقت دارد (*)

ورودي غلط
میزان عمل به تعهدات شرکت مخابرات را چگونه ارزیابی می کنید (*)

ورودي غلط
کدامنیتی را وارد نمائید
کدامنیتی را وارد نمائید
تازه سازي
ورودي غلط

  

آدرس :زنجان - جاده گاوازنگ -مجتمع ادارات - شرکت مخابرات ایران-منطقه زنجان   کدپستی:4513733581 دورنگار 33443535-024  پست الکترونیکی:dabirkhaneh@tcz.ir

      

کلیه حقوق مادی و معنوی نزد وب سایت پورتال شرکت مخابرات منطقه زنجان محفوظ میباشد.
Powered by : Joomla Developed by :Rose Andishe Hooshmand eng.Co